УЧАСНИКИ
Вихователь,
що стоїть на рівні з сучасним ходом виховання, почуває себе живим, діяльним
членом великого організму, який бореться з неуцтвом та пороками людства,
посередником між усім, що було благородного й високого в минулій історії людей,
і поколінням новим, охоронцем святих заповітів людей, які боролися за істину і
за благо. Він почуває себе живою ланкою між минулим і прийдешнім, могутнім
ратоборцем істини й добра, і усвідомлює, що його справа, скромна зовні,— одна
з найвизначніших справ в історії, що на цій справі грунтуються царства і нею
живуть цілі покоління.
К. Д.
Ушинський
|
БІОЛОГІЯ ІНФОРМАТИКА
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО ПОЧАТКОВА ОСВІТА

1 День

2 День
Методичні рекомендації щодо проведення експертизи проектів
шкільних підручників (схвалено на засіданні кафедри педагогіки, психології і
корекційноїосвіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут
післядипломноїпедагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» (протокол від
31.10.2016 р. № 9))
3 День
Оформлення навчального проекту
Портфоліо Голодюк Лариси Степанівни з
теми "Світ в якому я живу"
Режим доступу: http://wiki.iteach.com.ua/Портфоліо_Голодюк_Лариси_Степанівни_з_теми:_"Світ_в_якому_я_живу"
Портфоліо
Миколенко Аліни з теми: «Оптичні явища в природі»
Режим доступу:
Портфоліо
Миколенко Аліни з теми: «Цікава математика. У країні рівнянь»
Режим доступу:
Сучасний
урок біології
Сучасний
урок інформатики
Сучасний
урок музичного мистецтва
Сучасний
урок у початковій школі
Немає коментарів:
Дописати коментар